Kom werken bij Infin-IT en geef je carrière een boost

Werken bij een snelgroeiend bedrijf dat talentvolle IT-professionals de kans biedt om zich continu te ontwikkelen? Jouw kennis en vaardigheden kun je optimaal ontplooien bij ons.

Systeembeheer van Infin-IT voor het midden- en kleinbedrijf (MBK) in de Brainport regio Eindhoven
Werken bij Infin-IT

Infin-IT is een dynamische IT-dienstverlener in de Brainport regio Eindhoven. We ondersteunen MKB-bedrijven in sectoren zoals zorg en horeca met professionele IT-oplossingen zoals systeembeheer, netwerkbeheer, cloudoplossingen en VoIP-telefonie.

We zijn een snelgroeiend bedrijf dat talentvolle IT-professionals de kans biedt om zich continu te ontwikkelen. Bij ons krijg je persoonlijke coaching, begeleiding, ruimte voor specialisatie en verdieping, doorgroeimogelijkheden naar senior- en managementfuncties en mogelijkheden voor verdere scholing en certificering.

Infin-IT biedt een marktconform salaris, moderne werkomgeving, flexibele arbeidsvoorwaarden, exposure aan de laatste technologische ontwikkelingen en een informele, no-nonsense bedrijfscultuur. Werken bij Infin-IT is daarom voor iedere IT professional de ultieme uitdaging.

Infin-IT gelooft sterk in haar vijf kernwaarden: Duidelijk, laagdrempelig, betrokken, nieuwsgierig en anders. Dat zijn ook de mensen die wij zoeken, zodat wij onze kernwaarden nog meer kracht bij kunnen zetten.

Werken bij Infin-IT in vogelvlucht

Persoonlijk

Bij Infin-IT staat persoonlijkheid centraal. We hechten veel waarde aan het menselijk aspect. IT kan vaak redelijk complex zijn daarom vindt Infin-IT het belangrijk om ingewikkeld vakjargon om te zetten naar begrijpelijke taal en een informele sfeer te creëren waarin klanten zich begrepen voelen. Met één toegewijd contactpersoon zorgen ze voor korte communicatielijnen, waardoor klanten zich gehoord en gewaardeerd voelen.

Oplossingsgericht

Ons onofficiële motto is ‘denken in mogelijkheden, niet in onmogelijkheden’, en zo zien wij onze dienstverlening ook. We zijn er van overtuigd dat er voor elke uitdaging een passende oplossing te vinden is. Simpel als het kan, maar ook complex als het moet. Infin-IT streeft ernaar om kosteneffectief op maat gemaakte IT oplossingen te bieden die niet alleen effectief zijn, maar ook haalbaar en begrijpelijk voor haar klanten en alle medewerkers.

Ontzorgen

Infin-IT heeft veel aandacht voor service. We gaan altijd een stap verder om de perfecte en laagdrempelige oplossing te bieden voor elke klant. Met goede bereikbaarheid bij problemen, proactief onderhoud en continue systeemmonitoring garanderen we een hoogwaardig serviceniveau. Dit niet alleen voor gemoedsrust van onze klanten, maar ook om hen in staat te stellen om efficiënter te werken en te concentreren op haar kerntaken.

Voordelen van werken bij Infin-IT

  • Altijd een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden
  • Informele sfeer
  • Een no-nonsense werksfeer in een hecht team
  • Altijd iemand die je wilt helpen en vragen kan beantwoorden
  • Ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling
  • Een fout maken is niet erg
  • Moderne arbeidsvoorwaarden

Een dag bij Infin-IT

De dag begint om 8:30 uur met een korte dagstart. Het team bespreekt de lopende projecten, urgente supporttickets en de belangrijkste uitdagingen voor die dag. Natuurlijk onder het genot van een goede kop koffie. Een systeembeheerder deelt meteen een complexe netwerkupgrade voor een zorginstelling die vandaag op de planning staat.

Tegen 9:00 uur start je met het remote oplossen van een storing bij een horecaondernemer. Vanaf jouw werkplek diagnoseer je performanceproblemen in hun cloudinfrastructuur en stel je een direct implementeerbare oplossing voor. Ondertussen houdt je collega de VoIP-telefoniesystemen van verschillende MKB-klanten in de gaten. De feestdagen komen er immers aan, dus moet bereikbaarheid goed geregeld zijn.

Rond 11:00 uur volg je een online training over de nieuwste Microsoft Azure-configuraties. Infin-IT investeert voortdurend in kennisverbreding, waardoor je vakmanschap zich continu ontwikkelt. Na de training werk je aan een gedetailleerd migratieplan voor een zorginstelling die haar complete IT-infrastructuur wil moderniseren.

’s Middags bezoek je samen met een systeembeheerder een lokale horecaondernemer. Je analyseert ter plekke hun huidige IT-setup, identificeert verbetermogelijkheden en neemt dit mee terug naar kantoor. Aan jou de uitdaging om je bevindingen om te zetten in een plan met concrete oplossingen voor netwerkveiligheid en betere dekking van wifi.

Tegen 16:30 uur rond je de laatste supporttickets af, update je de projectadministratie en bereid je de overdracht voor naar je collega die de telefoon tot 17:30 uur bemand. Je wilt natuurlijk niet dat die ene klant belt en die cruciale informatie niet gedeeld is.

Laptop op een werkplek naast een smartphone

Onze merken en leveranciers